3 septembrie 2010

10 comentarii:

Multumim!
Sunt superbe culorile, vazute de sus.
E cu totul ... o alta perspectiva!
O senzatie cumva asemenatoare imaginii unei mari privite de sus, dintr-un submarin, ... sau pamantul privit din spatiu.
Desi nu au aceleasi forme si culori, este aceeasi perspectiva - de a privi in ansamblu, de undeva de departe, de deasupra.

Hazliu mai eşti, Florine: de regulă, din submarin se priveşte cam în sus! Poate, ai confundat submarinul cu balonul?! Nu sunt chiar acelaşi lucru: unul zboară pe sus, prin aer, altul pe jos, prin apă! Credeam că sunt greu de confundat!? Constat că ... nici vorbă.
Pentru că nu prea cred că sunteţi autori ai fotografiilor, ar fi cazul să comunicaţi şi sursa.
Scuze că vă deranjez iarăşi cu banalităţi legate de civilizaţie, bun simţ, onoare, ... mărunţişuri de care nu se mai prea împiedică lumea astăzi!

Imi pare rau sa va dezamagesc, dar dumneavoastra, stimate coleg, sunteti cel mai hazliu! Nu va poate lua nimeni premiul I la lucruri traznite (si deosebit de hazlii).
Imi cer scuze ca nu am fost mai explicit.
La paranteza cu submersibilul ma refeream la aceeasi privire, de ansamblu, al unui spatiu aflat dedesubt - (sa nu confundam cu privitul prin periscop) si anume: privitul din habitaclul submersibilului spre fundul marii, aflat dedesubt.
Cat despre sursa, cred ca o sa va lamureasca chiar autorul, dupa cum scrie mai sus - angels4soul :)
Cand despre "banalitatile" de care ne amintiti, nu cred ca au legatura deloc cu subiectul de mai sus, si nici cu comentariile unuia dintre noi. Lamuri-ti-ne, va rugam!

Imi permiteti sa adaug o gluma?
Toti avem niste deformatii („profesionale”). Uneori suntem si noi insine constienti de ele, si facem haz de necaz.
Ati observat un defect profesional al lui Zamfir? El mereu oriunde si asa se uita numai in sus... Asa-i?
Pana si in submarin - nu vede marea, ci se uita tot spre aer, spre cer ... nu spre fundul marii si ce e pe langa el.
In avion, Zamfir tot in sus se uita, sa stii! E in stare sa faca o gaura in cockpit, in plafon, sa se uite in sus ... unde nu are nimic de vazut... Pe strada, cand e, tot in sus se uita, de aia nu ne vede, colegii!

superb,felicitari fotografului :)

Regret că trebuie să te dezamăgesc: ai dreptate! Dacă nu te-am văzut ŞI NU TE-AM SALUTAT, îmi cer scuze! Efectiv, nu te-am văzut. Dacă-mi amintesc bine, nu de mult am încercat să discutăm şi nu-mi amintesc ce a intervenit şi te-am părăsit cu nesimţirea-mi caracteristică. Scuze retroactiv (dacă cele de-atunci nu le-ai auzit!).
Banalitatea era o referire la mine, evident!

Zamfir draga, daca te uitai putin mai atent vedeai cine le-a postat! Te asigur ca sunt facute de mine, cu telefonul mobil (mai am cateva mii din toata tara). Era frumos daca aveam un sponsor pentru un aparat mai profi sau o camera de filmat... sunt perspective unice inaccesibile majoritatii oamenilor....

Foarte frumos. Bravo. Felicitari.

Adevărul este că nu oricine are posibilitatea să fie la înălţime şi să poată face astfel de poze!
M-aş bucura să văd una de deasupra Spitalului din Turda ca să-mi pot depista casa în care locuiesc!
A propos: din textul comentariului tău nu am înţeles cuvântul "dragă"! Hai, să fim serioşi!

Dorim să aducem la cunoştintă celor care nu deduc altfel - ca imaginile care nu prezintă citarea unei surse sunt ale autorului respectivei postări, ceea ce era uşor de înţeles.
Acest fapt a fost adus la cunoştinţă de către autorul postării încă din 11 septembrie, dar rectificarea nu a mai fost făcută de către autorul comentariului de mai sus şi a postării de la acest link:
http://zamfirpop.over-blog.com/article-durg-ul-de-sus-56673851.html
Îi mulţumim pentru sesizări. Noi am învăţat din greşeli şi am corectat.

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More